Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
meritka znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza strategie budování firemní značky
(Zuzana Kulíšková)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53uh/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky
(Jan Karlík)2013, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z557dp// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Strategie značky Helena Rubinstein na českém trhu
(Lenka Dušková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23957 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vyjádření prvků obsahu map velkého měřítka od 19. století po~současnost
(Veronika JÍLKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta aplikovaných věd / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jr49mj// | Geomatika / | Práce na příbuzné téma
Obsah základních map velkého měřítka v České republice a~Velké Británii
(Veronika JÍLKOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta aplikovaných věd / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//pk0rsg// | Geomatika / | Práce na příbuzné téma