Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
messageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Medium is the message
(Areen AlDmour)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8o6j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Media is the message – inspired by Marshall McLuhan.
(Roman Shirgazin)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zh7jr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Media is the Message
(Gleb Ochkur)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q1r4v/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Media is the Message
(Oleksii Rozhkov)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yd11t/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Media is message – (M. McLuhan)
(Darya Shiryakova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bk9t8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Media is the Message
(Mustafa Witwit)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hqiq7/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Media is The Message
(Ali Mohamed Ali Moustafa Abousamra)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lg35v/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Media is message – (M. McLuhan)
(Michaela Padevětová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kf793/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Media is message – (M. McLuhan)
(Dilshod Roziev)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i9xse/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma