Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
metody vyuky cteniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Aplikace čtecí metody Sfumato - Splývavé čtení u dětí s mentálním znevýhodněním
(Markéta Apatsidu)2018, absolventská práce, Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
• https://is.jabok.cz/th/qkht3/ | Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie | Práce na příbuzné téma
Metody čtení a psaní v 1. třídách ZŠ se zaměřením na studijní výsledky žáků
(Lucie KÖRBEROVÁ)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//j0w7jo// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Využití metody dobrého startu jako podpůrné metody při výuce prvopočátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ
(Zuzana KUCHAŘOVÁ)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//hexeia// | Učitelství pro základní školy / Uč. pro 1.st. ZŠ + 6 specializací | Práce na příbuzné téma
Metody čtení a psaní v brněnských školách
(Marcela FUKAČOVÁ)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//qxj8mu// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Metody a formy výuky elementárního čtení a psaní
(Kateřina Forejtová)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ewbwc/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma