Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mezinarodni hudebni festival cesky krumlovKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
(Barbora Toiflová)2023, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/y36wg/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov
(Marianna Cimburová)2020, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/15269 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
(Jana Špulková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ipani/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
(Martin Bc. Luštický)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2147 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Hudební festivaly na Českokrumlovsku
(Radka Křížová)2013, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/ajo40/ | Hudební umění / Hra na housle | Práce na příbuzné téma