Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mezinarodni kosmeticke firmyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Srovnání efektivitity promočních aktivit vybraných značek firmy L´oreal v různých typech prodejen
(Monika Semeráková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25346 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost firmy Ludmila Jílková - TORF a její aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě
(Marta PROCHÁZKOVÁ)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//8k8qaz// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Strategie vstupu vybraných francouzských kosmetických firem na český trh
(Renata Popelková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30299 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma