Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mezinarodni pivni trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Trh s pivem v Pobaltí
(Hana Stoklasová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fipb6m// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
(Marie Caldová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva v mezinárodním kontextu
(Lukáš Poštulka)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135705 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Hodnocení pivní značky Litovel
(Sofia Gazzi)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82960 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
České pivo na španělském trhu
(Jakub Neužil)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78615 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu piva ve vztahu k portfoliu vybrané společnosti
(Lenka Dudková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74007 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
(Jan Volný)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49372 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Expanze Budějovického Budvaru n. p. na trhy vybraných zemí subsaharské Afriky
(Jaroslava Matoušková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39270 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Příležitosti pro české exportéry piva na peruánském trhu
(Alexandra Nezhybová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75958 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh
(Kristýna Pivná)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15659 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma