Theses on the same topic (having an identical keyword):
mezinarodni podnikatelsky marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(Petra Macháčová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Podnikatelský plán- affiliate marketing
(Johana Kapošváryová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76388 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku
(Lukáš Bárta)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zw3zz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití sociálních sítí v podnikaní se zaměřením na marketing
(Jana Svobodová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40728 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
(Klára Šutorková)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ctdpv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market
(Lukáš Krupka)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58323 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Marketing Strategy in International Markets
(Prathiba Kannan)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oznvr/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Aplikace principů mezinárodního marketingu konkrétní multinacionální firmy
(Tetiana Yadykina)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15174/vsh_m_a2/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
The comparison of two different companies using social media as a marketing tool
(Lidia Stolbova)2022, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//o4a031// | Mezinárodní teritoriální studia / | Theses on a related topic