Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mezinarodni znackova strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza mezinárodní značkové strategie společnosti Nestlé
(Lucie Krajčová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20515 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna s.r.o.
(David Petrmann)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48678 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Značková strategie v mezinárodním marketingu
(Pavel Pichler)2005, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28007 | Mezinárodní ekonomické vztahy / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
(Sandra Doglia)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92324 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
(Alena Sedlářová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34001 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie pro značku Zlaté.
(Jana Kučerová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24357 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
(Petr Houštecký)2006, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/916 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybrané outdoorové značky
(Iva Salátová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21895 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza obchodní strategie OP Papírna, s.r.o. na domácím a zahraničních trzích
(David Petrmann)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35374 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Strategie rozšíření činnosti společnosti EYELEVEL v asijsko-pacifickém a severoamerickém regionu
(Olena Besarab)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72781 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma