Theses on the same topic (having an identical keyword):
mlada znackaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Efektivní uplatňování IMK pro vybranou značku Škoda Mladá Boleslav
(Sára Kolmanová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e35gw/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Tvorba značky v regionu Mladá Boleslav
(Edita Tuzarová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//56ctbj// | Magisterský program (Ing.) / | Theses on a related topic
Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
(Matouš Haicl)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53620 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
(Veronika Hejmalíčková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71145 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Poľsko ako značka (vnímanie Poľska medzi mladou generáciou)
(Michaela Mydlová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68894 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Autorská oděvní značka
(Michaela Hriňová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//723y4s// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu | Theses on a related topic
Vnímání udržitelných značek mladými spotřebiteli
(Leona Miková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88885 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Značka zaměstnavatele jako nástroj pro přilákání mladých talentů do firem ve vybraném odvětví
(Petra Holíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//crqx46// | Magisterské programy (Ing.) / | Theses on a related topic
Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka
(Kateřina KLEMENTOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ml6dae// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
(Agáta Procházková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82669 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic