Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mobile advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
(Marek Barták)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76683 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
(Kamila Pomykalová)2021, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5rjw0g// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
(Karolína ŠTURSOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile
(Dita REICHOVÁ)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5kklz2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
(Zlata Hokrová)2012, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib2of/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
(Zdeněk Jankovič)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3tqlrv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
(Martina Hlaváčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a0f6g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
(Josef Paroulek)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypb77/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
(Michal Bořecký)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j35nf/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
(Tomáš Kubíček)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yszrh/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma