Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
modely hodnoty znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
(Michal Krejčí)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mxh2ty// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Albina Salakhutdinova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82122 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Tadeáš Herskovič)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91823 | Management / | Práce na příbuzné téma
Měření hodnoty vybrané značky
(Vladyslava Molodzinovska)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bpl2u0// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency
(Eva Čalkovská)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43267 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
(WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE)2013, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j7qwyt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
(Aneta Novosadová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73689 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
(Daniela Stehlíčková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgxkx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma