Theses on the same topic (having an identical keyword):
modern marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
(Knoel Sotomayor)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2uet/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Theses on a related topic
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Illia Bukhanets)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5yev/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Ulkar Aliyeva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xfqy3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
(Anastasiia Anpilogova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jst5x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Technological Impact on Marketing Management
(Ayub Mohammed)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vrvje/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
(Max Ralph Carle)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83604 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Theses on a related topic
Social media marketing
(Tatiana Vatrushkina)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f9h7g/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Tomáš Vlastník)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d2476/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
(Dmytro Husiev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lmlfe/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(David Cvrkal)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dw0ax/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic