Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
modni blogyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Norské módní blogy v rámci teorie komunikace
(Rosana Rektorová)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciqp4/ | Filologie / Norský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
(Kristýna Nejmanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69130 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
(Alžběta Kleinová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73167 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Módní blogy a jejich pojetí stylového člověka
(Anna Rosůlková)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9700 | Sociologie / Sociologie obecná a empirická | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
(Anna Fišerová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76354 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako marketingový nástroj
(Marie Polanská)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y29car// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
České módní blogy a jejich vliv na ženy
(Martina Skoumalová)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//87qghp// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
"Marketingová komunikace skrze módní blogy"
(Eva Cao Thi)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35527 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Fashion blogy ako nástroj propagácie módnych značiek
(Veronika Jenisová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39411 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Pojetí autenticity v prostředí českých módních blogů
(Anežka Přikrylová)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/km9bn/ | Mediální a komunikační studia / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma