Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
modni kampanKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba komunikační kampaně
(Barbora Holčáková)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gmnku/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace módních značek a jejich vliv na vnímání body image spotřebitele
(Monika Macková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34163 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Realizace buzzmarketingové kampaně na Facebooku pro e-shop módních dámských halenek
(Veronika Dvořáková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//uu26rb// | Ekonomika a management (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Optimalizace investic do online kanálů módní značky na základě atribučních modelů
(Vít Bajgar)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/132880 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Budování nové módní značky
(Aneta Iblová)2016, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//gsbkqd// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma