Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
modni prehlidkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Každodení módní přehlídka
(Jana Rémanová)2020, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//3sdh1f// | Výtvarná umění / | Práce na příbuzné téma
Módní přehlídka jako performance
(Jana Védlová)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q4yys/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla | Práce na příbuzné téma
Výuka v oděvnictví a vliv modní přehlídky na výuku
(Lenka Uhlířová)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uj30k/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí
(Mai Tranová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//a95qj9// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikace při propagaci aktivit neziskového sektoru s návrhem na vytvoření mediálního projektu Módní přehlídka "O berlích"
(Eva Lonková)2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qiefh/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Vizuální rešení kulturní akce - módní přehlídka s doprovodným programem
(Veronika CHLUMSKÁ)2013, Bakalářská práce, Ústav umění a designu / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//drdhiz// | Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události
(Lenka Leová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2llj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události
(Andrea Kovalova)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/em9d3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
KOLEKCE REAGUJÍCÍ NA MÓDNÍ TRENDY A PŘINÁŠEJÍCÍ VLASTNÍ AUTORSKÉ TÉMA
(Anita KAPALÍNOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5l8m6i// | Design / Fashion design, specializace Design oděvu | Práce na příbuzné téma