Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
modni trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie módní značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh
(Klára Coufalová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46671 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
(Sandra Adamčíková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hqo6c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Specifika kupního chování spotřebitelů na módním trhu
(Kateřina Cempírková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//u5202s// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu
(Tereza Vašátková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79295 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Specifikace segmentace zákazníků obuvi na českém trhu
(Kateřina Entlerová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//xdcv1m// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza image polských módních značek na českém trhu
(Markéta Vidláková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117873 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využitie influencer marketingu pri propagácii produktov na trhu s módou
(Nikola Vidová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//79pz0u// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
(Huda Abdulla)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152779 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu
(Michaela Dostálová)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127844 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Natálie Kaleta)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149451 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma