Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
modni trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
(Dominika Maloňová)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//whwtcx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza potenciálnych problémov a príležitostí vstupu firmy na ukrajinský trh s módou
(Martin Knap)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77333 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
(Kristýna Kovářová)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fy7vuf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh
(Zita Mickertsová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117953 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský plán uvedení nové módní značky na český trh
(Maria Bushueva)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71961 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Možnosti expanze značky JOSEFINA BAKOŠOVÁ na berlínský trh
(Elizaveta Ovcharenko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80258 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
(Jan Zagvozkin)2020, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vjjts/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Možnosti vstupu české oděvní značky Odivi s.r.o. na německý trh
(Karolína Břinková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72739 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma