Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
modni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
(Sandra Adamčíková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hqo6c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský plán založení módní značky
(Filip Létal)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xx2x0/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Dámská módní značka a emoční marketing
(Veronika Hasalíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//xh8mn1// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Módní značka - Design a kolekce
(Viliam Blaha)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dff9us// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Módní značka
(Karel Slanař)2019, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//ny0lh6// | Výtvarná umění / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace módní značky Hennes & Mauritz
(Veronika Jobbová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/x8890/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky
(Nare Gichunts)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86849 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Založení módní značky a budování její identity
(Adéla Nguyenová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//9n73hz// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba vlastní módní značky
(Tobias Groh)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z9gx3e// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
(Dominika Maloňová)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//whwtcx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma