Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
modni znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podnikatelský plán založení módní značky
(Filip Létal)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xx2x0/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
(Sandra Adamčíková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hqo6c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace módní značky Hennes & Mauritz
(Veronika Jobbová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/x8890/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Tvorba vlastní módní značky
(Martin Kučera)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//dfou8u// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Tvorba vlastní módní značky
(Tobias Groh)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z9gx3e// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybrané módní značky
(Vanesa Mikéciová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//jxqtju// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky
(Nare Gichunts)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86849 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
(Dominika Maloňová)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//whwtcx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace módní značky Represent
(Filip Hájek)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4a0dpv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
(Alžběta Václavů)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b6mw83// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma