Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
motivy spotrebiteluKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.
(Vít ŠŤASTNÝ)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//8qh474// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
(Marta Zitová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//v6ozr5// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
(Andrea Böhmová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h7miu1// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
(Martina Mayová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//iw8in7// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
(Martina Císová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pfapkj// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
(Martina Žroutová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4ngjax// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Svátky a další motivy využívané v merchandisingu v průběhu roku a jejich vliv na spotřebitele
(Tereza Uhlířová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xpfbwg// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Hodnocení motivů spotřebitelů k nákupu biopotravin v České republice
(Veronika Palatá)2014, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7noq13// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vnímání privátních značek u spotřebitelů v Jihomoravském kraji
(Martina Chládková)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//hjwcrq// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Sexistické reklamy očima různých věkových kategorií spotřebitelů
(Lucie Blažková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//ftkb6j// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma