Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
museums marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing doplňkových produktů muzeí a galerií
(Jiří Čermák)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39576 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Firemní automobilová muzea - marketingová analýza Technického muzea Tatra
(Dana Urbanovská)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fq18g/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií
(Anna Petrová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33159 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě v on-line marketingu galerií výtvarného umění
(Eva Csémyová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62203 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
(Milan Sedláček)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vygi3/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace regionálních muzeí
(Klára Buchlovská)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j5gtz/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Behaviorální studie návštěvníků výstavních prostor jako zdroj marketingových informací
(Šárka Smékalová)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t2uqf/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
(Lucie Měřínská)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a3fkx/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace muzeí na příkladu Regionálního muzea v Teplicích
(Jitka BAŽANTOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//7qg9fp// | Výtvarná umění / Kurátorská studia | Práce na příbuzné téma