Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

music festival's marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Projektová štrukturalizácia festivalu NaNook- Amateur Arts Festival
 (Richard Malovaný)

2017, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/l9ibt/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
 (Petr Dvořák)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9xv3az// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově
 (Martin ČECH)

2010, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3jxt3a// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Prototyp - k problematice fenoménu moderního festivalu
 (Daniela Šindelková)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bb2bg/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma

Sociologický průzkum publika festivalu Janáček Brno 2012: Vybrané marketingové aspekty
 (Petr Dimitrov)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hag8s/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma