Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
music platformsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
(Eliška Drkalová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vktyv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Transformace hudebních časopisů s nástupem digitálních platforem
(Denisa Budajová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jz7cj/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Současné platformy české online hudební kritiky
(Eva Gadhof)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/al8a8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Value gap v hudebním streamingu
(Anežka Pokorná)2024, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/nw0b3/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma