Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
music streaming servicesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
(Otakar Kšír)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90820 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza chování uživatelů hudebních streamovacích služeb
(Václav Dedek)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127623 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
(Tereza Zgabajová)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128029 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Cenové strategie v oblasti streamování hudby a filmu
(Ondřej Roleček)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75234 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vývoj distribúcie na slovenskom hudobnom trhu
(Karolína Šťastná)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lvdk5/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
(Adrian Wolkersdorf)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xziym/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma