Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nakladatelske strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Paratextová variovost jako prostředek nakladatelské strategie Paratexty v edicích detektivní literatury
(Ivana MALÍKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//vr8ato// | Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích | Práce na příbuzné téma
Strategie českých nakladatelství užívané při vydávání knižních titulů
(Filip Zdražil)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f9dyw/ | Humanitní studia / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
(Dana ŠPICAROVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qzqb82// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
(Sabina Minářová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fw7jj/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Mezi rukopisy a knihami: logika a dynamika současného českého literárního pole prizmatem knižních nakladatelů
(Kateřina Kirkosová)2016, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rynk2/ | Sociologie (čtyřleté) / Sociologie | Práce na příbuzné téma