Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nakupni preferenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Jiří HERINEK)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//352f01// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
(Karolína Koukalová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//55fh47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
(Martin Kulich)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f1ikq/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
(Lucie Karlíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6bnp68// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
(Kristýna Cahlíková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z8dn67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy
(Jana Benáčková)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//chsvfi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Zuzana Kratochvílová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w81xx7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Jiří Prášek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qfcbjq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
(Denisa Čechová)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/twm20/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
(Miroslava Jandeková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fodn4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma