Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nakupni aplikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní seznam s navigací
(Pavel Jakubec)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hql7r/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Aplikace technologií Průmyslu 4.0 v nákupním procesu ŠKODA AUTO a.s.
(Viktor Suchý)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86965 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Postupy aplikace elektronických nákupních nástrojů ve vybrané organizaci
(Denisa Dybová)2013, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101130 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Behaviorální ekonomie a její aplikace v moderním marketingu
(Kristýna Hašková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y9d0nb// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Aplikace controllingu v nákupu
(Petr Němec)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dghol/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Aplikace pro obchodování na internetu
(Amir Džaferagič)2008, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fdmqu/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
(Lucie Makovská)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db80h6// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sociálně marketingová kampaň Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center
(Lenka Tardonová)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qkly57// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
(Jitka Brancuzská)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hr9cs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
(Markéta Bechiňová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23283 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma