Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nakupni chovani loyalty programKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka
(Anna Ryklová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdl8z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
(Jana ONDILLA)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//op3juy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
(Denisa Veselá)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/irjfp/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
(Tomáš Bojanovský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qo13n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
(Tomáš Vejrosta)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jgx2hr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
(Andrea Kepková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/negr1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Dražanová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/il65o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
(Huda Abdulla)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152779 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza a optimalizace věrnostního programu skupiny Gastro Group
(Martina Horáčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uie3f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma