Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nakupni marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Jakub Vomlel)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dy0sg/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Nákupní marketing ve společnosti Barum Continental spol. s r.o.
(Hana SVOBODOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4sfl40// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Nákupní marketing ve vybraném podniku
(Dagmar Schreiberová)2012, Diplomová práce, Technická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//i5hxhv// | Obchod a podnikání s technikou / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
(Ekaterina Baranichenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92798 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Marketing nákupního centra
(Jana BAŘTIPÁNOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ashz2p// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing nákupního centra
(Lucie POLÁKOVÁ)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//57bl5x// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Green Marketing v kozmetike a jeho vplyv na generáciu Z
(Emma Mária Brtáňová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94843 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
(Jan Benčík)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3vv8jx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
(Petra Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//1ku292// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
(Kristýna Čiháková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//oy3wpw// | Vzdělávací program: 63–41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma