Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nakupni parkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady vzniku nákupního centra City Park v Jihlavě
(Dominika Matulová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51640 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketing nákupního centra City Park Jihlava
(Jana Parilova)2011, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
• http://theses.cz/id/edi1j7/ | Marketing a management / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení marketingu nákupního centra City Park Jihlava
(Petr Škorpík)2013, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/clpq5y/ | Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský plán "Retail-Café" v Nákupním parku Chomutov
(Petra OSTOPENKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//7tf0j0// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
(Adéla Fialová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sjxl0/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center
(Linda Janoušková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47253 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního prostředí v maloobchodních jednotkách
(Lucie Šenová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/112996 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza pozice nákupních center na českém trhu
(Markéta Hrnčiarová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/140072 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma