Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nakupni prostrediKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv nákupního prostředí v maloobchodě na nákupní rozhodování segmentu matky
(Adéla Hýsková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ft9pbc// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Lapáčková Lapáčková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nk28i/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Eva Švecová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f1qwl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Lucie Tůmová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iylna/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
(Pavlína Jurmanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1jszsf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
(Markéta Moteffová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i7iys/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního prostředí maloobchodního řetězce s potravinami
(Jakub Ludvík)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152781 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
(Adéla Fialová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sjxl0/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módou
(Anežka Šenkýřová)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146509 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
(Natálie Štětkařová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94540 | Management / | Práce na příbuzné téma