Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
narodni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
(Ellen Venkrbcová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83664 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
(Tereza Málková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Práce na příbuzné téma
Na shledanou v Československu: Vytváření národní značky prostřednictvím krátkých turistických filmů v letech 1960–1975
(Kateřina Šardická)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nvih3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
(Petra Pifková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jposvw// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Integrování muzeí a galerií ve Finsku s bližším zaměřením na Finskou národní galerii, její značku a jednotný vizuální styl
(Tereza Grandičová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sn043/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
(Elena Panfilova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ea002/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Ondřej Heimerle)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5x3l9g// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
(Lenka Machková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uipuc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka kvality Spolehlivá veřejně prospěšná organizace
(Jitka SAHANOVÁ)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//w4znpk// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma