Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nastroj komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
(Marek Tocháček)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a6em1/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Umělá inteligence jako nástroj komunikace s konkrétním zaměřením na oblast duševního zdraví
(Gabriela Hastíková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n3l5x/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Ivana Seidlová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti4wz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Martina Kulhavá)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a7q40/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
(Petra Mušínská)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h5e5c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
(Jonáš Vančura)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93575 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Adéla Mrzílková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/omja7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma