Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nastroje tradicniho marketinguKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití internetového marketingu vybraného podniku
(Petr Tolar)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jve04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
(Ondřej Novotný)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43431 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku
(Simona Padalíková)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//myu4t5// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e6hji/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
(Eva Jášková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xlb0f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí v oblasti marketingu
(Laura Nusková)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ktan84// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Využití online marketingu malými a středními podniky: případ řemeslných firem v ČR
(Tomáš Mysík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83568 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku
(Patricie Peltsarszká)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nq2ph9// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?
(Martin Ivánek)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/plfwp/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Rozšířená realita a její využití v marketingu
(Jan Veselý)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31718 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma