Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nastroje a prostredky integrovane marketingove komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
(Barbora Málková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlh4j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj hyperlokálních médií ve světě a v České republice
(Tadeáš Havlíček)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cggn7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
(Kateřina Rosická)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zxtuk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Jana Kohoutová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/os4v6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Struktura a nástroje integrované marketingové komunikace v hotelových službách
(Lucie Řezníčková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/th8em/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)
(Alica Miklošková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yxm84/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi
(Veronika Nemečková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ax43y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
(Lucie Nováková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m910v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
(Josef Vágner)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/urzlr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a využití nových médií
(Karolína Pleštilová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ironr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma