Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nastroje imkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů IMK při řízení malé firmy
(Lenka Tausigová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6u9k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Jiří Šíma)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yxn0o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Tereza Müllerová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a8v7a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
(Žaneta Senftová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/icyj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Barbora Hochmannová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fyey5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování inteligentní firmy pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Grillová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/un649/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Zuzana Makúchová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/on2u5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Pavel Vlášek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bz9xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma