Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nastroje komunikacniho mixuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Michal Gerčák)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xchw4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
(Natálie Mayahová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifrkn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Sofiia Chernyshova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p03em/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Jiří Viktora)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s4qu8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Nikolas Adók)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/e4b4h/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Kristýna Lorenčičová)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/hegr9/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Šotkovská Šotkovská)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/krfhy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
(Michaela Stejskalová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjvxf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam nástrojů komunikačního mixu v obchodních aktivitách vybraného podniku poskytující služby
(Tereza Müllerová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iowca/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Jan Vajčner)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uhu45/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma