Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nastroje marketingoveKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
(Marek Tocháček)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a6em1/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
(Kristýna Crkvová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xx3xw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
(Barbora Málková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlh4j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingové komunikace v praxi
(Anastassiya Sinitskaya)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/thdwa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
(Ivana Štejnarová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qeii3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Eva Hlavatá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gungz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Trendové nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě
(Kateřina Turková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l5djy/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
(Kristina Vasilyeva)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nt2gd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Tomáš Bajtler)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljocm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
(Tereza Chlumská)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s8eys/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma