Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nastroje pro budovani znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
(Magda Součková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13488/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
(Martin Horálek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71915 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem
(Michaela Krňáková)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mkidr8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
(Tomáš Zeman)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zw7j76// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální marketing jako nástroj pro posílení značky
(Ondřej Bačina)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okeqh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
(Lucie Bindzarová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52479 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Šárka Hótová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/om4w9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Youtubering a jeho využití pro účely aktivní marketingové komunikace
(Kateřina Linková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hkwop/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
(Anna Žišková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8s4vi1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru
(Barbora Slavíková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//h54jne// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma