Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Innovations And Uncertainties: Israel The Start-Up Nation
(Karolína Macurová)2006, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/auw92/ | Philosophy, Politics, Economics / | Práce na příbuzné téma
A Nation Divided - a look into american civil military relations
(David Alfredo Lemus)2006, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/e5sh0/ | Philosophy, Politics, Economics / | Práce na příbuzné téma
Prozac Nation - The Study of Reception of a Book
(Linda Krajčovičová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xautt/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Can the new expansionism of Turkey overcome its troubled past with nation question?
(Serap Gunes)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6wqs/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma
Universal Zulu Nation jako nedílná součást hip hopové hudby a kultury
(Nikola Zavřelová)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a2jjw/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
The Maffezini Doctrine in the Light of the Most-Favoured-Nation
(Martin Nováček)2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jllgl/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Současné trendy nation brandingu – praxe Islandu
(Kryštof Hůlka)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82552 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Nation branding: Komparace institucionálního zajištění v ČR a v Estonsku
(Hana Marešová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80421 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
China's Belt and Road Initiative (BRI) as a nation branding tool
(Viktorie Mašková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91055 | Mezinárodní studia a diplomacie / | Práce na příbuzné téma
Současné trendy ve švýcarském nation brandingu
(Jiří Sochor)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88260 | Mezinárodní studia a diplomacie / | Práce na příbuzné téma