Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nation brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
(Markéta Dianová)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49708 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nation branding jako prvek ekonomické diplomacie - španělská praxe
(Kateřina Šmahelová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49335 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Elektronická média a jejich využití pro nation branding na příkladu českého národního portálu
(Lucie Králová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75265 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Nation branding Českej a Slovenskej republiky
(Martina Drobná)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49975 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu
(Adéla Hradilová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n18y7/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Branding destinácií cestovného ruchu v Európe – komparatívna analýza
(Erika Baksová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/e2x8t/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Nation branding České republiky - (ne)úspěšné budování její značky
(Zdenka Matoušková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26282 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Nation branding České republiky - (ne)úspěšné budování její značky
(Zdenka Matoušková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26282 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Současné trendy nation brandingu – praxe Islandu
(Kryštof Hůlka)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82552 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Sportovní diplomacie jako nástroj branding státu (případová studie mistrovství světa v ledním hokeji 2018)
(Jan Wiesner)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82456 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma