Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

national brand

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Na shledanou v Československu: Vytváření národní značky prostřednictvím krátkých turistických filmů v letech 1960–1975
 (Kateřina Šardická)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nvih3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
 (Petra Pifková)

2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//jposvw// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
 (Lenka Machková)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/uipuc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
 (Zuzana Barysz)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Integrování muzeí a galerií ve Finsku s bližším zaměřením na Finskou národní galerii, její značku a jednotný vizuální styl
 (Tereza Grandičová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sn043/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma