Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
navrh festivaluKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové komunikace festivalu Pilsner fest pro rok 2015
(Gabriela Seidlerová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//pjl67t// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Udržitelnost hudebního festivalu Let It Roll
(Andrea Hlavičková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86756 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
(Dajana Krestová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//ipicu0// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingového mixu multižánrového festivalu
(Marek Riger)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/132921 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh zajištění dopravy při organizaci hudebního festivalu
(Filip Šimek)2022, Bakalářská práce, Fakulta bezpečnostního inženýrství / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/147186 | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost / Bezpečnost práce a procesů | Práce na příbuzné téma
Analýza organizace 13. ročníku Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně
(Jakub Hýža)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pnv3x5// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
(Zuzana Nováková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rxp7w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Tvorba marketingového plánu festivalu Ahoj Viet Nam
(Hanh Vu Hong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77009 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
(Veronika Hejlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j64fz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti návštěvníků hudebního festivalu
(Natálie Majorošová)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138649 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma