Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
navrh zalozeni znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Založení nové módní značky
(Jakub Vrátný)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xbodoj// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Návrh tvorby a budování značky pro Amadea s.r.o.
(Alina Kostevych)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ixwj3v// | Management / | Práce na příbuzné téma
Business plán založení, výroby a propagace vlastní značky kosmetiky
(Ekaterina Samotes)2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//scb8sn// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu
(David Krenkel)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82715 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Budování značky Jabra
(Petr Němeček)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//1hocz9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh konceptu efektivní značky pro začínající náborovou a vzdělávací společnost v makléřské oblasti.
(Lada Cílková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//5a2fs1// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ
(Zuzana Losová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oknuiq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu
(Pavlína BÁTKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//omivm1// | Humanitní studia / Španělská filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Důležitost budování jednotného vizuálního stylu firmy od jejího založení s praktickým návrhem tohoto stylu pro vybraný startup
(Magdaléna Pogranová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75108 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma