Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

nazvy znacek a produktu

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Zavedení nového produktu na trh – komparace značek Fríí a Zlatopramen N.A.
 (Tereza Divišová)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/hyk06/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
 (Jakub Schwan)

2023, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/xsuej/ | Anglický jazyk / | Práce na příbuzné téma

Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
 (Martin Kyselica)

2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9eh5p9// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma

Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
 (Štěpánka Peterková)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f0nnc/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Jakostní požadavky na chlazené a mražené výrobky z ovoce a zeleniny.
 (Andrea Skotáková)

2017, Bakalářská práce, Zahradnická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//bgbgtv// | Zahradnictví / Jakost rostlinných potravinových zdrojů | Práce na příbuzné téma

Vizuální styl, e-shop a propagace vlastní značky dřevěných razítek
 (Vanessa Švárová)

2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9sh5bc// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma