Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nazvy znacek a produktuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zavedení nového produktu na trh – komparace značek Fríí a Zlatopramen N.A.
(Tereza Divišová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hyk06/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
(Jakub Schwan)2023, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xsuej/ | Anglický jazyk / | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
(Martin Kyselica)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9eh5p9// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
(Štěpánka Peterková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f0nnc/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Jakostní požadavky na chlazené a mražené výrobky z ovoce a zeleniny.
(Andrea Skotáková)2017, Bakalářská práce, Zahradnická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bgbgtv// | Zahradnictví / Jakost rostlinných potravinových zdrojů | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl, e-shop a propagace vlastní značky dřevěných razítek
(Vanessa Švárová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9sh5bc// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma