Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
negative advertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Advertisement - the phenomen of communication
(Alexander Okonkwo)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nzvja/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
(Michal Majnuš)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ffjz4/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Negativní dopady reklamy
(Dominika Martinovská)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/y32tu/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Negatívna kampaň v amerických prezidentských voľbách v rokoch 2000 a 2004
(Michaela Bočová)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g2968/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Vliv negativní reklamy na nákupní chování spotřebitele
(Veronika Müllerová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76373 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
(Peter Kráľ)2010, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xco8y/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma