Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
negativni reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Negatívna reklama a jej účinky na cieľové skupiny
(Jana Poništová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15457 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv negativní reklamy na nákupní chování spotřebitele
(Veronika Müllerová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76373 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
(Jana Beničáková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ed15e/ | Humanitní studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj
(Miroslava SALAJKOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8s4jjy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama jako nástroj marketingové komunikace a její působení na spotřebitele
(Lenka Šimůnková)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2reb4m// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vnímání mladými lidmi
(Martin Bárta)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27837 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Možnosti rozlišení pozitivního a negativního dopadu reklamy na chování lidí
(Darya Kovalenko)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e9sq1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Negativní vliv reklamy a marketingu na kvalitu výrobků
(Michal Klíčník)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//uys5fu// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza postoje voličů pravicových a levicových stran k negativní reklamě v návaznosti na zaměření proti lídrovi či programu strany ve volbách do PS PČR 2010
(Radomír VĚNTUS)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//7gaizl// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
(Petr MARVAN)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6jg6vy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma