Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nemyslisKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Televizní kampaň „Nemyslíš, zaplatíš“
(Alena Pitašová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w3yfo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sémiotická analýza reklamní kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!"
(Lucie DRAHOŠOVÁ)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//c5bt8q// | Humanitní studia / Kulturální studia | Práce na příbuzné téma
O kolik snížila kampaň "Nemyslíš - zaplatíš!" nehodovost na českých silnicích?
(Kateřina Jermanová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33322 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš,zaplatíš".
(Jitka Bártlová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15278 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"
(Miroslava Čejková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21884 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma