Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
neoformalist analysisKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Divácké zapojení v science fiction. Neoformalistická analýza filmu Pozemšťan
(Michaela Letochová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sw0bs/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Imerzivní a soudržný svět pana Lišáka. Neoformalistická analýza filmu Fantastický pan Lišák (2009)
(Jan Žampach)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/miq1l/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Co z Jamese Gatze dělá Velkého Gatsbyho. Neoformalistická analýza filmu Velký Gatsby
(Ondřej Kříž)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jn5s7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
„Nositelem nemoci jsem já, ale zasaženi tragédií jsou oni.“ Neoformalistická analýza filmu Third Star
(Marie Bobisudová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o6ue8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Narativní subjektivita hrdiny, který není hrdinou. Neoformalistická analýza filmu Harry Potter a Vězeň z Azkabanu
(Wlasta Laura Laurenčíková)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pgvom/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma