Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nescafeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Optimalizace obalů pro e-shopové zásilky produktu Nescafe Dolce Gusto
(Vojtěch Ondráček)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94816 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
(Tomáš Hokr)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//y5x4bq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Doporučení pro krizovou komunikaci na Facebooku pro značku Nescafé Česká republika
(Lenka Munzarová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ru0h3g// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Nescafé
(Michala Čejková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76653 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh
(Jakub Hort)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69617 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
(Martina Skalická)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15243 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
(Kamila Safiullina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/omd61/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Uplatnenie psychológie v marketingu
(Kristína Baráthová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/e9doj/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách
(Markéta Loušová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9180/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma